fredag 9 december 2011

Whatever

Som ni kanske märkte så bloggade jag inte mer igår,detta var för att jag vart upptagen med att måla dekerationer på mina väggar,som ni antagligen kommer få se imorgon.
Och bara för att jag inte kunde vänta tills ikväll med att lyssna på vinnarlåtarna så lyssnade jag på dom i spotify.^^
Själv tycker jag personligen att både amanda och robin är bra,och för mig spelar det ingen stor roll över vem som vinner i år!Men deremot så tycker jag att Amandas version av vinnar låten är bättre.Hon har det lilla extra som man ibland brukar säga^^
Lyssna på spotify:
Amanda Fondell
Robin Stjernberg

Nu ska jag packa ner lite saker i min handväska och sedan åker vi i familjen till mormor för att kolla på Idol finalen! 



//Hugs & Kisses

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar