torsdag 29 december 2011

Strömmen är tillbaka

Strömmen är nu tillbaka,när mami skulle testa att ringa idag så märkte hon att det var täckning så de testade att starta lyset.
Så nu är jag glad! har dessutom ringt till Vicky för jag måsta seriöst prata med henne,snacka om att jag har fått kämpat med att vara tålamodig de här dagarna.
Men nu äntligen kunde jag prata med henne,om en grej som hände i tisdags.<3
Älskar dig hjärtat mitt,och det sista jag skulle göra är att såra dig,hoppas du vet det <3
Du är den bästa.
Men whatever,snacka om att jag är sjukt lycklig över att vi har fått strömmen tillbaka.
Höll på att få ett nerv sammanbrott tror jag när det var mörkt och allt.
Men nu ska jag äta,sen ska jag och mami hämta min käraste Vicktoria som ska sova här<3

//Hugs & Kisses


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar