fredag 23 december 2011

Nu är det jul..här i vårt hus,julen den kommer

Imorgon!
Ja..imorgon är det jul,det märks faktiskt.
Eftersom alla affärer är fullt av människor,även att här hemma så är det julstress.
Maten den ska fixas,huset det ska städas,julgodiset ska bakas.
Och en massa andra småsaker.Och lite såhär random,min pappa fixar kalkonen och gör jansons frestelse.
Ja det är lite konstig åh höra här hemma eftersom papi aldrig lagar mat annars.
Fick även ett paket utav Jane idag,med ett par fina örhängen och ett halsband,Visst jag har inte hål i öronen..så dom kan jag inte ha,sen så fattades det en grej ifrån halsbandet,så det kan jag inte använda heller,helt onödigt att öppna igentligen,men tack för tanken! och kanske jag tar hål i öronen någon gång (igen) men det lär nog dröja ett tag,hehe^^
Men ja iaf,nu ska jag gå ner och hjälpa till!


//Hugs & Kisses



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar